Een correcte benadering van onze deelnemers vinden wij heel belangrijk. Als u vindt dat wij daarin tekort geschoten zijn neem dan contact met ons op (020 545 06 53). We lossen het dan samen op.
Klachtenregeling
Klacht indienen
Als u het oneens blijft kunt u een klacht indienen. U krijgt dan van ons een schriftelijk gemotiveerd antwoord op uw klacht. Dit antwoord ontvangt u binnen 4 weken na ontvangst van uw klacht.
Bent u het niet eens met ons standpunt dan kunt u een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het bestuur.
Het bestuur zal uw klacht onderzoeken en eventueel nog vragen aan u stellen. Is het onderzoek afgerond dan wordt een besluit genomen en aan u mede gedeeld.
Bent u het oneens met het standpunt van het bestuur dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillen Instantie Pensioenfondsen. De Geschillen Instantie Pensioenfondsen neemt alleen klachten in behandeling waarvoor eerst de normale procedure is gevolgd.
Adresgegevens bestuur:
Hagee Stichting
t.a.v. het bestuur
Postbus 900
1180 AX Amstelveen
e-mail: pensioenbureau@technischeunie.com
telefoon: 020 545 03 61
Adresgegevens Geschillen Instantie Pensioenfondsen:
Varrolaan 100
3584 BW Utrecht
Email: info@gipcontact.nl